Som på film

Alltså min förkyldning är som om man tänker sig en film där någon spelar förkyld! Ni vet när det nästan känns överdrivet! Personen nyser typ jätte ofta och man tänker jaja så där ofta nyser man inte!
ja...det är jag at the moment!

Jag ligger i sängen för det mesta, men igår durchade jag (intressant va?) men det känndes bättre, visserligen fick jag sitta på golvet men i alla fall, man känner sig lite fräshare efteråt!

Kommer inte att gå till jobbet på lördag heller, jag hoppas på Söndag men vi får se hur det utvecklas! Eftersom jag jobbar på restaurang är det ju inte så fräsht att vara för förkyld! Då vill man ju lixom inte gå dit någe mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0