To day

Har vart en bra dag idag. Hade sovmorgon super skönt! Fast jag blev dock störd en gång vid niotiden då våran bostadsförenings ordförande kom och ville önkska oss välkomna! Hm ja.. jag hade morgonrock och ruffsigt hår plus min fanastiska morgonstämma!!!

men efter lite till sömn och en kopp kaffe så var man på banan igen, så jag och pappa drog till stallet och körde snabb jobb med hästarna. Det gick ganska bra men Dixie var lite stark och hoppig.

Pratade lite med Mr Jackson från Australien mkt trevlig prick!

Nu har vi grillat. Och jag mamma och min faster har druckit vin och te och bara pratat i flera timmar.

Nu har jag suttit vid datorn en stund och ätit Ben & Jerrys strawberry + cheese cake! smarrigt.

Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt och fixa Emmas hår inför student balen, det kommer kräva tid och focus så det är bäst jag tar datorn och kollar på the city och sen försöka sova!!!

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0