home sweet home

home sweet home, borta bra hemma bäst!

Otroligt skönt att vara hemma! Att få sitta i en soffa! Gå på toa i fred, få en sekund för sig själv, bara kunna se ut som en lodis, sitta o slappa framför, tv, data, läsa något som inte handlar om de 12 restaurangsystemen, de åtta framgångsfaktorerna, eller kvalitets fakta mm!
Fast det har varit otroligt givande och jätte intressant
Stort tack till alla som delat med sig och bjudit på sig själva, ni kommer kicka as där ute! Brän inte ut er bara ni duger som ni är.
 Speciellt tack till min roomie!
Och givetvis till lärarna på buisnies school!

Jag fick faktiskt så bra på slut testen så jag kom på deans list (rektorns lista) där kommer man om man har över 92 % på slut testet!

Kommentarer
Postat av: Karin Grolander

Aah, deans list igen ;) Du är så duktig! Hoppas du hade kul på kursen. Själv får jag vänta kanske ett halvår till. Var inplanerad i November förra året, men blev sjukskriven 1 2 månader pga inflammation i kroppen, och väntelistorna är ju såååå långa. Känns ruttet. Hade jag vetat att det skulle bli så länge till nästa gång hade jag åkt upp ändå och gjort vad jag kunnat. Suck! Mår du bra? Och hur går det med restaurangen och hästarna? Bamsekram!

2009-03-14 @ 12:46:40
Postat av: C

jag hade jätte kul! Typsikt! hoppas du mår bättre nu! Ja det går ju så några emp så det är tufft att komma in! Det går bra på jobbet vi förbereder oss för fullt inför sommar anstormningen!

Hästarna tränar jag upp inför sesong start i slutet av maj! Hur går det för dig?

kramar

2009-03-14 @ 14:25:03
Postat av: Karin

Jodå, hästen börjar bli riktigt fin. Så himla kul att ha följt han så länge nu och varit den som gjort han till det han är. Riktigt trevlig med andra ord!;) Jag längtar tills jag kommer upp på kursen!!!! Har du fler kurser inbokade nu?

2009-03-15 @ 16:10:50
Postat av: C

vad kul! vad är det för häst du har o vad heter den :)

nej det har jag inte.

2009-03-15 @ 21:17:27
Postat av: Anonym

Han är ett halvblod som heter Calle Cobra, efter Cortéz. Har någon bild på facebook tror jag! Fast han är inte min, jag har bara turen att lärt känna hans ägare som är helt underbar att ha att göra med! Men det är mest jag som ridit han i snart 3 år! Grymt trevlig häst det säger jag! :)

2009-03-16 @ 22:51:25
Postat av: C

aha! vad mysigt kallblod är så fina! Bra att ägaraen är lätthanterlig de är svårare att uppfostra hihi

2009-03-17 @ 09:22:35
Postat av: Anonym

haha nä inte kallblod :) Halvblod!! Ja visst stämmer det väldigt väl det du säger att det är svårare att uppfostra ägarna;) Haha, det var en väldigt bra förklaring!! Haha!!!

2009-03-17 @ 19:51:09
Postat av: C

aha jaja nästan samma haha eller inte! Halvblod är kanske lite ridvänligare hihi

Ska du tävla något?

2009-03-18 @ 09:56:59
Postat av: Karin

Hihi! Jag ska försöka komma igång med tävlande, men jag måste ge mig själv en spart i baken först. Sen är det så jobbigt med dressyrtävlingar för jag är hypernervös att glömma banan, jag skulle skämmas såååå!! Men jag vill verkligen tävla, har bara startat 2 klubbdressyr med han. Men ska jag bli bäst i världen så måste jag komma igång någon gång ju :S hehe! Fast nu har han fått nåt i ena benet som jag inte kommer ihåg vad det heter, så han vilar 2 veckor och har fått behandling. :(

tur iofs det inte är nåt allvarligare :) Nu har jag sått och planterat mängder av blommor :) Det ska bli blomsterhav här hemma om ett par månader!!

2009-03-31 @ 20:20:40
Postat av: Anonym

Hihi! Jag ska försöka komma igång med tävlande, men jag måste ge mig själv en spart i baken först. Sen är det så jobbigt med dressyrtävlingar för jag är hypernervös att glömma banan, jag skulle skämmas såååå!! Men jag vill verkligen tävla, har bara startat 2 klubbdressyr med han. Men ska jag bli bäst i världen så måste jag komma igång någon gång ju :S hehe! Fast nu har han fått nåt i ena benet som jag inte kommer ihåg vad det heter, så han vilar 2 veckor och har fått behandling. :(

tur iofs det inte är nåt allvarligare :) Nu har jag sått och planterat mängder av blommor :) Det ska bli blomsterhav här hemma om ett par månader!!

2009-03-31 @ 20:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0