Julbord

Det är många som har uppskattat min kungadömme historia haha kul att ni gillade den! Ska se om jag kan gräva upp fler från ryggsäcken, men det är svårt på bestälning! Men de kommer lovar!

ikväll blir det julbord med GGN. Ska bli gott, det blir första julmaten för iår. Hm det får mig att tänka på att jag kanske ska sluta stoppa in smågodis i min käft?!

kanske borde klä på mig också? Eller kanske ska starta en ny trend, sidenmorgonrock?! Hm nja... jag har ju fixat håret så jag är ju en bit på väg i allafall. Frågan är klänning eller byxor... hm klänning som är lite löstsittande anske om jag ska äta massa! hm lutar ditåt. Ska jag ta svart eller lila? Ok i-lands problem jag ska genast sluta!

Hoppas de har ett stort desär bord! Hoppas det finns cheesecake!

Pratade med Cissi idag det var kul, var å länge sedan vi sågs ska bli kul o se henne igen snart! Vi planerar en fikainom kort framtid! Måste ju få se hennes fina söta hund med!

Jag ä grymt sugen på kaffe! Nej, nej måste hålla mig till julbordet. För man får väl kaffe! Annars vet jag inte vad jag gjör! 

Vad gör nu ikväll? Hoppas ni får en bra kväll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0