Road Trip

I fredags morse tog jag, Danne, Mark och Johanna bilen och drog till stockholm. Där checkade vi in på scandic malmen drog sedan till Grönalund! Vi hade jätte kul på Grönan! Orup och Lena spelade. Vi blev grymt skrämda i spökhuset!
 vi skulle testa den nya atraktionen Insane, men då vi köat i över en timme, och är typ 10m från att få åka anonserar de ut i högtalarna att den tyvär ska stängas av för att den är trasig...jaha...1 timme waste... Men men vi kämpade vidare.

På kvällen gick vi ut på restaurang och åt god mat. Jag åt plankstek det var gott.

Lördagen spendarede vi med  att först äta super god hotell frukost, sen var det dags för Shopping! Jag köpte ett bälte och en svart klänning.

Vi tog sedan bilen och drog till kolmården. Vi hade hyrt en liten stuga där. Så vi drack öl/cider spelade minigolf och satt och pratade och hade jätte kul.

Kolmården dagen efter var jätte mysigt. Marks höjdpunkt var älgarna! Som de då givetvis inte har i Australien. Vi såg många coola djur.

Kosan styrde sen tillbaka till Nynäs, där vi satt och slappade och åt Pizza innan vi tog båten hem.

Johanna och Danne
Jag och Mark
Grabbar älskar shopping
Putt-Putt/Mini Golf
Danne och Jag
Zebror
Giraffen som sen ställde sig mitt framför våran bil när vi åkte på saffari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0