jobb...



Har varit en lång dag men det har gått bra, satt i några timmar och hade utvecklings samtal med mina små medarbetare, det gick bra. Det är kul när man kan hjälpa dem att utvecklas i rätt riktning, när det känns som feedbacken man ger kan hjälpa dem. Jag bryr mig verkligen om dem allesammans, jag vill utveckla dem till det bästa de kan bli!
De är duktiga! Vårt jobb är krävande och stressigt och det krävs att man är super trevlig hela tiden, och för de mesta är de jätte duktiga. De är inte så gamla heller! 16 är de yngsta. Våran chef är runt 40 han är äldst, den näst äldsta är 29! haha en ung samling!

Åkte med Johanna ut på en tur med Villhoth sen. Det gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0