Tanke




Tände några ljus förut och tänkte på Anita..och på hennes familj. Önskar verkligen att jag kunde ta fram ett litet trollspö och fixa allt. Men jag vet att Anita sitter på ett moln och vakar över dem och det kommer hon alltid att göra, och sen en dag när de är färdiga med sina liv så kommer de träffas igen.
  Man ska hålla ögonen öppna för dom vi älskat som gått vidare finns bland oss och vakar över oss, ibland från ett moln, ibland kanse som en liten fjäril som landar på din hand, eller en fågel som flyger omkring och håller utkik..
Så vill jag tänka iallafall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker din tanke är väldigt fin :) Ska också tända ett ljus... och hoppas att allt ordnar sig!

2008-10-16 @ 23:56:20
Postat av: Eldina

Kramar

2008-10-16 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0