Cheesecake & Ner träning

Halå där!

Imorgon ska jag ha en liten familje dag. Jag ska Bjuda, Mamma, Mormor och farmor på Cheese cake som jag ska baka själv till dem. Jag har gjort den två gånger förut. En gång blev den bra, men sist jag gjorde den blev det snarare Cheese smet i stället för cake! Det vill man ju inte bjuda mästerbakerskorna i familjen på direkt! haha

Håller på och tränar ner hästarna nu. Det låter kanske konstigt. Men de behöver en paus och det är inte tävlingar försen i april igen så det passar bra. Eftersom de just nu är i tävlings form kan jag inte bara ställa av dem o låte dem vila direjt utan jag får träna lite försiktigt ett tag och sen kan de vila. Sen måste jag träna upp dem igen till jul. Det måste låta helskumt för en ej insatt person ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0