Grilla & leka i sandlådan


image28

Ikväll var Natta óch hennes 1åriga dotter Amanda här och grillade. Efter vi ätit våran mycket utsökta mat gick vi ut och gick en promenad.
Sen gungade vi och lekte i sanden med Amanda. Det märks verkligen att barn tar efter. För när Natta matar Amanda försöker hon först med en lagom stor tugga, när inte det går blir det en pytte liten,och om det inte heller går försöker hon lirka in en liten bit.
 Amanda körde samma princip på mig! 1. tog en stor näve sand och försökte mata mig med. Jag vägrade.
2. Då var Amanda mycket pedagogisk och tog en liten, liten nypa salt. 3. När jag inte ville ha då heller tog hon ett sand korn och försökte lirka in det i min mun! Men jag ville ändå inte ha. Tjuriga unge tänkte nog Amanda då haha.
 Sen gick vi hem och åt glass.
 Så det var en mysig hemma kväll. Lite skillnad från kvällarna vi brukade ha förr haha! Jag och Natta har varit på ett okänt antal fester tillsammans i våran ungdomsdagar haha, Nu låt det som vi är sten gammla, vi är bara 23 nu, men jag menar innan Natta fick barn.

PS: Vi tackar grillmästarn för den goda marinaden ;)

image31Från fest sen 04 el tidigt 05

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

tack!
låter som du haft en mysig kväll =)

2008-06-03 @ 22:08:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0