Helgen

Igår smyg firade vi Dannes födelsedag, som förövrigt är i morgon! Av mig fick han ett par DC skor, de var fina.
Sen på kvällen blev det party! Vi sjöng sing star för fulla halsar! Mkt dricka gick det åt också, förstår inte hur det kunde gå till ;)
 Sen blev det munken där vi dansade hela kvällen! Var en tjej som tydligen kände igen mig från jobbet som var lite crazy fast charmigt crazy. Hon ´kom fram till mig på munken o började krama mig jätte mkt och pussa mig på kinderna, samtidigt som hon överöste mig med komplimanger, sen sa hon att jag var en stor del av hennes liv?! Då blev jag lite rädd haha. Hon återkom en gång till senare på dans golvet. Tänk vad lite promille kan göra med folk haha. Men hon var söt.
Vi gick senare och åt på gyllende måsen ;)

Idag har vi slappat och ätit massa skräp hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0