I'm back!

Hejsan!
Det var verkligen inte igår, jag har haft ett blogg uppehåll på ca ett år, jag hade tappat inspirationen totalt, nu gör jag ett litet nytt försök.
 Jag har ju börjat plugga och har snart gott ett år på socionom linjen. Trivs bra och känner att jag valt rätt.
Jag har snart sommar lov så nu känner jag att det känns som ett bra läge att börja blogga lite igen.

I helgen var jag uppe hos sthlms familjen, mina kusiner, faster och såklart lilla Ida. Det var mysigt och roligt!
Så här såg helgen ut.

Fredag: Lunch med Ida, en sväng på stan, sen middag, vin och utgång!
Lördag: Brunch, kolla på kth's parad, sen ut med faster och hennes segelbåt i skärgården, jacutzi bad och vin, sen grillning.
Söndag: Promenad, fika, shopping på make up store, middag tillbaka till Kalmar (jag pluggar i Kalmar på Linnéuniversitetet).

Så det blev en fullspäckad och rolig helg! Tack till alla som gjorde min helg, precis vad jag behövde!

Bäst att sova lite för imorgon blir det promenad till simhallen!

Natti Natti!!!

kram// Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0