Frisören!!

Var hos frisören igår! Var väldigt skönt att få bort det slitna plus lägga i lite slingor i utväxten, men bara där, inte slita för mkt på det långa håret.

Sen åt jag mat, glass och drack kaffe och babblade i väldigt många timmar med Anna, det var trevligt.

Idag har jag varit hos mormor o morfar o lunchat, vi bvar även ute och gick en timme stavgång. Sedan pluggade jag lite, idag har jag bara läst om psykiska sjukdomar, intressant, men mycket! Imorgon ska jag lära mig hur man behandlar dem! Kan ju vara en fördel att veta.

På torsdag ska jag ut och rida Hästen Uffe, som jag hade hand om när jag var 13-17 år! Han är typ 20 bast nu, men han är ännu pigg! Det är min barndoms vän Sarah som fortfarande har honom och hans bror kvar. Så det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0