R.I.P Aslan

Saknar min älskade ängel så mkt, önskar jag kunde få tillbaka honom!
Kommer att älska och sakna Aslan för evigt.
Han var så otroligt speciell, han var med oss över allt. han var med och diskade, han älskade att leka med vatten! han var med oss och tittade på tv.
När jag sminkade mig satt han i handfatet och tittade på. Han väntade på oss vid dörren när man kom hem.
Han var väldigt snäll mot alla men var helst med mig, Danne eller Alex. Men mest vid mig. varje morgon då mitt alarm ringde så kom han upp la sig vid mig och så höll jag i hans tass, sen när det ringde igen började han bita i mobilen för han ville att vi skulle mysa mera.
Han gav mig energi och glädje. Jag saknar och sörjer honom djupt. Jag vill verkligen vrida tillbaka tiden och få honom tillbaka.
Danne, jag och Alex är grymt ledsna och saknar våran vän. Men jag vet att han alltid kommer vara med oss.

'

 




Du kommer alltid finnas med mig i mitt hjärta älskade vän.


Kommentarer
Postat av: Eldina

:( så otroligt ledsen e jag! :( :( :( Han har haft sån tur som levt ett så lyckligt liv med er vännen! :)

2010-05-21 @ 14:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0