2-Versioner!

Första gången jag hörde denna låt på radion tänkte jag att oj, oj hon kommer åka dit så det står härliga till! Denna låt är ju sjukt lik "shape of my heart" med BSB. Men sen hörde jag att denna låt var gjord utav svenska Lisa Miskovsky och att låten heter "Another shape of my heart" Hm mystiskt. Nu vet jag att det är Lisa som gjort Orginalet till BSB och nu gjort en väldigt liknande låt åt sig själv, men va tusan hon äger den ju eller något?! Så hon gör ju vad hon vill med den. Rätt kul.


BSB-Shape of my heart



Lisa Miskovsky-Another shape of my heart


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha bra där Maris ;). Hoppas du är frisk snart!

2010-03-11 @ 14:46:30
URL: http://sosofofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0