helgen

Helgen hitils har varit mkt trevlig. Tog en fika med Anna L i fredags, alltid mysigt.
Både shreck och Vaiper fick ut och springa mkt bra.

Lö blev ett par timmar i stallet träna, träna.
Sen middag med päronen. Haha vi dammade av vårat gammla Nintendo åttabitars eller vad det heter, sjukt kul! Plus att vi instalerade quake och körde det haha det i kombination med ett par glas rödvin vr riktigt roande!
Vi har även kommit lite längre i våra resplaner, men Danne måste ännu få klartecken från jobbet, jag med visserligen.

Nu måste jag skynda mig för jag ska på middag med farmor och farfar.

Kommentarer
Postat av: Timgren

Tjennare! jag har bestämt att vi ska ut den 13 febuari! för då kommer jag hem! och det var min födelse dag den 12, så det är bara att hänga me! kramar

2010-01-24 @ 18:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0