mys

ligger under ett stort fluffigt täcke med fönstret lite på glänt, känner vinden blåsa in. Aslan ligger under min haka och myser. Är ledig imorgon...ska bli skönt. Timmie har just gått hem, vi såg en film.Den var bra, minns dock ej namnet. Vi har haft super smockis kväll! pizza, godis, läsk och chips med dipp. 
 Imorgon ska jag nog prata med Mark på scype ska bli kul. Syrran flyttar ju snart till Australien i ett år. Det blir skumt! Men kul för henne.
En tävling kvar nu för i år. Sen nästa sesong blir min sista, blandade känslor angående det... Har ju varit min livsstil sen jag var 13 år...Skumt, väldigt skumt.
Nej nu ska ja läsa i flickan som lekte med elden. Hade tänkt läsa boken innan jag går och ser den på bio!

sov gott och tack till mina tappra läsare! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0