tankar

Jag har täknt mkt på senaste tiden, på min livsstil. Jag har ju hästar som hobby som ni nog alla vet. Jag älskar häsar och jag gillar min hobby, men den har tvingat mig att välja och prioriterat, det har kostat vänner...Men samtidigt, gör det något?
Det är skit trist när man förlorar vänner, jag hade super mkt vänner för några år sedan, men en stor del har jag inte hunnit med och då har de frösvunit. Men resultated av det är ju ändå att de jag har nu är en liten menunderbar grupp som jagverklgen älskar. hm...men samtidigt blir man sårbar, det är ju svårare att hitta någon att hitta på något med ibland...
Det många inte försår att hästarna är inte bara en hobby, det är en livsstil. Som jag ibland förbannar men även älskar. jag vet inte hur detblir om ett år då jag slutar tävla. ska jag ta en paus? ska jag utveckla andra delar och sinnen hos mig själv? Eller ska jag fortsätta med det jag är bra på? Vågar jag? Vill jag?
Jag är även en grym familje människa min familj betyder allt! Så jag vill helst inte flytta, hm..ska jag ändå lämna dem och må dåligt ett tag, eller ska jag leta efter vägar som gör att jag kan stanna? hm...Jag könner att jag närmar mig ett vägskäl, jag försöker alltid coatcha andra, det är dags för liet själv coatchning...Jag behöverett mål, en ambition jag behöver motivation! hm...Vart ser jag mig själv om ett år?

hm...djupa tankar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0