kylskåp

tja på er!!

Jag och danne har haft kylskåps rensning nu på morgonen, det är inte helt lätt med två nyfikna och busiga kattungar i huset!
helt plötsligt sprang Aslan iväg med ett salladshuvud i size med honom själv i munnen, vilket kap!

idag ska jag på lunch och kaffe hos mormor! Ska bli så mysigt att träffa henne, plus att bli lite ompysslad. Behöver det känner jag.

Sen ska jag jobba, men efter det två dagar behövlig ledighet, behöver det för att kunna bli en bättre verisnion av mig själv känner jag. Just nu går det på envishet, men med lite vila ska jag nog kunna bli lite inspirerande =)


Kommentarer
Postat av: Fröken Lindström

Envishet är nog en väldigt bra egenskap på vårt jobb ;). Speciellt om man har mig som sving ;P. mohahahaha

2009-10-20 @ 18:31:38
Postat av: C

hahaha ja men vi ska nog få ordning på dig med. jag har ju haft några tuffa swingar inann ingen nämd ingen glömd hahaha

du har potential att bli bäst!

2009-10-21 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0