*****

Knatar runt i lägenheten och försöker piggna till, det får nog bli en redig kopp kaffe!

Pratade med Mark nu på morgonen, haha det om något får hjärnan att vakna, att ställa om och prata engelska det första man gör haha.
Vi försöker komma underfun med när det passar bäst att vi kommer över och hälsar på! Många faktorer att ta hänsyn till! Framför allt att det är svindyrt att åka dit! Men vi vill verkligen åka!
Syrran åker om typ 2 månader! helt sjukt!!!

Och jag inleder snart träningen inför min sista tävlingssesong som aktiv! Jaja det blir med blandade kännslor det kan jag lova! Men jag ska försöka vända det till något bra, och försöka göra en nystart!
Jag behöver ett mål något att se fram i mot!

Jag tror våra grannar köppt något slags instrument till sin son..hm..Mot eld bjuda hem tjejerna på singstar?! haha


pling plong klink klink vs I WOULD DO ANYYYTTTIIIING FOOOOR LOOOOOOVEEEEE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0