RIP Marmelad

Fick just mkt tråkiga nyheter, den första ponnyn som våran familj ägde, Marmelad har dött. Vi sålde henne för några år sen för hon hatade att springa på travet! Honn ville bli riden, så vi sålde henne till en jätte bra familj som kunde rida och så på henne. Hon har även fått ett för för ca 1,5 år sen, Busen. Hon var så himla snäll hade jag haft barn hade jag aldrig sålt henne!
 Men idag så låg hon död i hagen, pulsådern hade brustit. Jätte hemskt hon var bara 9 år. Men hon hade gräs i munnen då dem hittade henne, så det måste gått fort. Hoppas hon inte hade ont.
 Jag hoppas att hon blivit en ängelhäst nu och flugit upp till trapalanda (hästhimeln)
och att hon står i något mysigt landskap med massa andra snälla hästar osm hon kan busa med,
Hej då Marmelad, du var en jätte snäll kamrat och jag saknar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0