Gay galan!

Igår var det gaygalan! Då sänder man ju alltid en extra tanke till min vän "Holken"
  Vi har varit kompisar jätte länge, och han var aldrig riktigt intresserad av tjejer mer än som kompisar, han hade några flickvänner, men han fick inte detr riktigt att fungera..
 Sen när vi skulle börja 2:an på gymnasiet, ringde han mig och berättade att han var homosexuell. Jag hade misstänkt det en tid så blev inte direkt förvånad. Men det var en tuff tid som kom, han fick möta fördomar på dom mest oväntade ställena! Tex när en lärare sa till homom att hans SJUKDOM!! Kunde botas med helande krafter från gud. Vi gick aldrig mer på den lärarens lektioner, någonsin mer! Han fick höra många dåliha vittsar, elaka komentarer, men stod alltid upp för sin åsikt! 
 Och jag är stolt över honom för det för alla har rätt till att älska vem man vill! Spelar ingen roll om man är man eller kvinna, kärlek är ändå kärlek!

På bilden är han utklädd och jag vill påpeka att han ej är transa! Bara roligt utklädd! För bjuda på sig själv det kan den här killen det vill jag lova! För festa det kan dom Bögarna! Det vet jag av egen erfarenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0