Hmm...

sitter och funderar på vad jag ska köpa till folk i julklapp. Dannes födelsadags pressenter är klara. Han fyller ju en vecka innan jul, det är lite dilemma! För man vill ju att han ska få lika fin julklapp som om han inte fått en jätte fin födelsedags pressent! Nåja får se vad jag kommer på! Han kommer bli super glad för sin födelsedags pressent! Det kan jag lova.

Snart dags att knata till jobbet. ska gå dit idag så får vi se om Lindie orkar gå med mig hem sen, annars får D hämta mig. Jag är ju så hemskt mörkrädd! Hon skulle cykla men hon kanske kan knata med mig en bit.

Anna ringde och det verar som om det börjar bli lite bättre för henne i sälen, skönt att höra, hon var inte så munter sist vi pratade. Men idag verkade hon vara right back on track! Klart man får lite hemlängtan innan man kommit på plats. Hoppas hon hittar några schjyssta brudar att hänga med snart!



Skurkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0