Super förkyld!

Så typiskt just när sommaren börjar komma till Gotland med allt som hör till, vem går inte och blir förkyld om inte jag!!
Jag har feber, snörvlar som en bäck en vårdag i april, och jag hostar som en 80 årig kedjerökare! har dessutom jobbat, men chefen kom fram och sa att efter min hjälte insatts så skule jag få sluta tidigare, många hade nog sjukanmält sig om de mådde som jag idag!
Hade tänkt gå ut i kväll men det fick bli mys och grillning med föräldrarna istället.
 Man uppskattar verkligen sina föräldrar dubbelt så mycket nu när man flyttat hemmifrån, eller det var nästan två år sen men endå haha.
 Imorgon ska jag bara mysa i stallet och ta det lugnt! Madicken var super duktig i dag! Jag blev så stolt över henne!


image19

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå.. ja e med sjuk nu efter helgen! usch=/ krya på dig!

2008-06-02 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0