Hundvalpar!!

JAG VILL HA!! JAG VILL HA!!! JAG VILL HA!!!!!
Jag har velat ha en dvärgpincher jätte länge!! Aldra helst en svart liten hane.
 O nu har min arbets kompis fått hundvalpar med sina båda dvärgpinchrar! Givetvis finns det en svart hane i kullen! Precis som jag vill  ha! Men det passar inte så bra med hund nu, Jag jobbar jätte mkt och sen är jag mkt i stallet och tränar, Men ändå det är så söta!! Jag vågar inte åka dit och kolla för då vet jag att jag tar med mig den svarta hanen hem!!!

image13Så underbara!!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, vad söta.
Jag såg en jättesöt i Danmark i fredags. Satt på matstället där vi åt.
I Danmark så får djuren vara på restaurangen och så röker dom inne.
Lustigt.

2008-05-25 @ 15:43:09
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Ida

Vill ha! Vill ha! Vill ha!!!!!!! VI MÅSTE HA!! Tihi

2008-05-28 @ 08:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0