Hummer kvällen

Jag har ju lovat att det kommer komma lite små berättelser, bilder och annat från min resa till Vietnam. Med mig hade jag även min pojkvän Daniel, min kompis Ida och min kusin Mattias för er som jag inte berättat det för.

En kväll gick vi och åt hummer på en fisk restaurang. Restaurangen var väldigt enkel, Men hade massa sorters fisk och skaldjur att välja på. Pluss en massa personal som var oss i hasorna hela tiden!
 Man fick välja sin hummer själv, men det klarade jag inte av så det fick grabbarna fixa. Vi fick även hjälp att skala dem!
När vi sa att vi skulle ha fyra st alltså sammanlagt 2,5kg hummer svimmade nästan kyparen! Typ en veckas förtjänst catjing!
 Smaken  hm... nja smakar egentligen inte så mycket konsistensen är en nkombination av fisk/kyckling ungefär.
 Notan ja 3500000d! Man hajade ju till rätt rejält! Men sen efter lite omräkning så gick notan på 1500:- kr, och det är ruskigt billigt för så mkt hummer!

Efter det gick vi och drack paraply drinkar, kvällen avslutades givetvis på balkongen med en vinare.

det var hummerkvällen.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0