Helg!!

Ja då var det helg, men det blir en jobb och stall helg för mig, jobbar hela helgen, pluss att Danne är på fastlandet. Dessutom har lilla Ida åkt upp till kompisar för att festa. Men Cissi skulle följa med till stallet på söndag, skönt med lite sällskap.
 Snart flyttar Ida och Matte kommer kännas konstigt för vi har gjort mycket tillsammans med dem, åkt till Vietnam och allt. Men det är super kul för dem!!
Igår tog vi en snabb glass vid hamnen innan jag och D skulle iväg det var mysigt.
 Hoppas alla får en rolig eller mysig helg..Jaja jag får tänka på pengarna o kolla tillbaka från bilderna från förra helgen då jag var ledig!

                                                               Ida
                              image11

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är gulliii gulliii du! Kommer sakna dig massor!!!! Fin din nya blogg är föresten. Puss

2008-05-28 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0