Data strul!

Efter att min dator vägrat gå ut på internet i två dagar är jag nu tillbaka på banan igen! Jag vet ej varför!? Jag är ju inte jättte bra på teknik och sådant! Min chef sa igår att han skulle skicka mig på en kurs i sthlm så jag kunde laga saker som går sönder! Hjälp!

En bra sak är att sötis är hemma igen! Jag saknade honom sängen var så stor och tom utan honom. Ni som har distans förhållanden kommer villja skjuta mig om jag säger hur många dagar han var borta *skratt*

Pappa har skott Dixie idag, hon var snäll faktiskt! Hon kan vara en liten bitch ibland,men oftast är hon hur go som helst! Men vadå hon är ju tjej ;)


Jag och min älskling
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0