Semester!

Nu har både jag och Danne semester i två veckor! Underbart skönt! Vi ska på en liten kort resa till fastlandet  imorgon men sen blir det bara att ta det lugnt. Fast Danne har golftävling på lördag, och jag ska köra 3 travlopp på Visby travet så det blir en tävlingslördag! Ska bli kul, får rapportera hur det gått för oss sen!

Idag har jag kört milen med båda mina hästar,de känndes pigga och fina båda två. Sen åkte jag och fikade med min underbara mormor. Synd att mamma jobbade annars kunde hon också´förljt med. Men jag la en liten lapp på hennes och pappas kudde ;) Så får de en liten hälsning när dem ska sussa.

Nej nu ska jag gå och ta en durch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0