O där åkte en till

Jag och Cissi i somras


Har presis vart med Cissi, det var kul o prata med henne, speciellt eftersom hon åker i väg ett tag nu, Kommer sakna henne! Ida och Matte har ju flyttat, Linn är I new York, Natta på Asurerna eller vad de nu hette, Johanna S är gravid  ja..haha ja mina vänner är i lite olika situationer, OBS jag har andra fina vänner oxå som är på ön och jobbar på som jag också ;) Men ändå känns lite vemodigt. Men Cissi kommer ju hem..till jul eller nått! Det är länge tills dess! Men det är kul för dem. Sen vet de att de kan komma till mig närsom helst krypa ner i min soffa och prata om allt och ingenting. Jag finns här för er, vart ni än är. Jag är aldrig längre än ett samtal iväg det vet ni. Och jag tycker om er på erat egna vis, för ni är verkligen inte lika någon av er! Det är roligt faktiskt. Nej jag ska nog gå ner och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Å vad fint skrivet gumman!

men jag kommer verkligen hem långt innan jul=)

saknar dig gullunge! håll ön säker tills vi andra kommer hem nu ok=)Pusss o kramaaaar!!!

2008-08-30 @ 14:01:57
URL: http://cessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0