Godmorgon!

Godmorgon och hoppas att ni sovit gott!!!

Tycker ni om att äta frukost? Jag älskar frukost och vill gärna ha 45min till att äta min frukost. Antingen läser jag eller kollar på något program på datorn samtidigt, absolut inte sitta och stirra ut i luften då blir jag galen!
 Just nu äter jag vaniljyoghurt med frukt och bär, ibland lite nötter i också, sen antingen knäckemacka eller ägg till. Sen den obligatoriska glaset proviva och självklart mitt heliga morgonkaffe, får jag inte mitt kaffe blir jag inte glad haha. Jag kan verkligen rekomendera en bra frukost, då det startar upp dagen och kroppen på ett bra sätt, man mår bättre helt enkelt, så värt det då man vant sig! Jag drar hellre ner tid på mitt smink och dylikt än på min frukost! Så ställ klockan lite tidigare och upp och ät frukost med er!

Nej nu måste jag störta iväg till simhallen och möta upp Jenny som jag ska simma ihop med, sen blir det fika på stan, blir mysigt!

Ha det, vi hörs sen.

kram//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0