Slappis

Idag har varit en skön dag. Har gjort grymt lite. Det enda kloka jag gkort var att träna hästarna. Förutom det har jag mest hasat runt i lägenheten med en kopp kaffe i handen, en godispåse i den andra och en kattunge i vardera byxben :)

Men det är just när man för det mesta har väldigt mkt att göra som man verkligen upskattar dagar som denna!

Var och såg flickan som lekte med elden på bio igår föresten, den var bra! Helt klart värd att se. Men jag som läst böckerna stör mig givetvis på vissa små ändringar! Men jag förstår givetvis att de måse korta ner och ändra men ibland så tänkte jag "Nej men så där ska det ju inte va" Jag håller just nu på och läsa luftslottet som sprängdes,hörde att den kommer ut på film redan i November så jag tänkte läsa den nu! Jag tycker att alla borde ta sig tid att läsa alla tre böckerna, för dem är grymt bra!

Nej nu ska jag gp och lägga mig och läsa.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0