Torsdag=TV kväll

Torsdagar är defenitivt min bästa Tv kväll! Ikväll har jag turen att vara ledig men är jag inte det så ser jag dagen efter på Tv3 play!
kl 20 ser jag Mammas pojkar på 4:an. Mkt kul program
kl 21 ser jag Lyxfällan på 3:an. Intressant och lärorikt.

Två helt skillda program! Men jag gillar dem och jag tackar för att tv play finns på internet!

Så nu till mammas pojkar har jag ätit god coscos med bacon, fetaost, avacado och grekisk yoghurt med vitlök i mkt gott!

Sen till lyxfällan blir det mörk choklad med passionsfrukt och en god kopp kaffe till det!

Med mina tre killar som sällskap ska det nog allt bli en mysig kväll!

Vad ska ni göra?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0