min helg

Min tredagars ledighet har varit trevlig!

I fredags var det mysdag, stallet, och filmkväll.
Sen i lördags var det fika med Sara, Mattias, Natta och Amanda. Massa kaffe och goda kakor! Efter det drog jag och Natta hem och åt pizza och gjorde oss fina. Sen kom Anna L och hennes syster Elin hit och vi förfestade och drog ner till da munk och dansade hela natten, mkt lyckad lördag!
Sen i dag har jag o Natta med god hjälp utav Amanda fixat stallet, sen var det en avskedsfest med jobbet för dem som ska till sälen och jobba. Kommer kännas jätte konstigt att de försvinner i väg!

Nu ska jag lägga mig och läsa, jag ä trött. Måste samla lite energi.

Imorgon blir det bio efter jobbet med brudarna från jobbet! Ska bli mysigt vi ska se Twilight-New moon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0