Kissarna

Jag har sagt detta tusen gånger! men jag bara absolut älskar mina kattungar!!!!!!!

De är med mig hela tiden! Ska nog köpa selar så de kan hänga med ut också! De är inte tillräckligt gammla för att gå ut på egen hand än!

ställen de följer med:

Durshen
Toa
soffan
när jag äter
när jag spelar data spel
när jag bloggar
när jag sover

Aslan älskar vatten, så fort han hör att man spolar vatten någonstans så kommer han som ett skott!
Då ska han leka med strålen!

Båda två älskar att pussas! Fast de har lärt sig att jag inte pussar dem på deras munnar så de vinklar huvudet så mina läppar kommer antingen jämte munnen eller på nosryggen! De älskar pussar. Och de älsakr när man pillar med deras tassar och tår!
De har nog blivit vana med att jag pysslar med dem hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0