Fika och fix

Idag har jag varit på benen igen, peppar, peppar. Var tvugen att fixa lite saker och gå till min sjukgymnast! Det är verkligen en läskig kännsla när han "Manupilerar" disken. Det knakar och knastrar ända upp i huvudet! Men skönt då det är klart. Jag längtar tills disken är på plats igen! Jag fick ett gäng övningar som ska göras varje dag. När jag testade dem insåg jag hur pinsamt svag jag är! Shit, det är nog bra att jag tvingas till att komma igång lite! Måste ju kunna bära upp mig själv!

Nu stundar en mysig fika med min goa vän Anna L. Min kompis från gymnasiet. Vi brukar alltid ha så trevligt i hop. Hon är verkligen en mysig tjej som jag hoppas jag får ha kvar som nära vän hela livet!

Nej nu ska jag gå och förbereda fika, för hon kommer viken sekund som helst nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0