Smoothie!

Jag älskar smoothies! De är goda, mättande och de är även nyttiga! whats not to love?!

antimgen kan man köpa färsk frukt och skära själv, men om man känner att man inte har tid eller inte äter det tillräckligt ofta för  att frukten ska hålla så kan man köpa fryst fruktOch om man har som ursäkt att man inte hinner på morgonen så  finns det tilloch med speciell fryst frukt som är till smoothies som ligger förpackat iportionsförpackningar! Sen tillsätter man bara juice, yoghurt eller mjölk, Jag brukar ta youghurt sen lite mjölk eller juice.

Man kan ha i stort sätt vilka bär eller frukter som man vill, det är bara att ta det man tycker är gott.

jag brukar ibland även ibland pressa i lite citron, ibland slänger jag i lite honung det går att blanda lite som man vill!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0