party+ trav

har kommit fram till att jag behöver fler timmar på dygnet. Har varit ledig i två dagar nu och har ändå inte hunnit hälften av det jag borde + ville göra! Och lägg då till ett heltids jobb på det, de flesta dagarna i veckan!
hm nåja..

Nu laddar jag inför party kväll på lördag och trav tävling på söndag!
Har köpt ett rosé vin som jag läst mkt bra om! Skriver raport när jag smakat det om det är någe o rekomendera!

På söndag blir det min och Vaipers första tävling för året, så jag lägger väldigt mkt tid på honom den här veckan! Han har jätte tufft motstånd! Men det är ju bra träning!

Det blir att ta det lugnt med drickandet på lördag för det är alkotest inför travet kl 12 på söndag, och det finns inte på värdskartan att inte gå igenom det!!

Kommentarer
Postat av: propp

Står det i tidningen på måndag att en person stoppades för "tömfylleri" (eller vad vi nu ska kalla det) på travbanan så vet jag att det var du Martall ;) Hehehe

2009-05-13 @ 22:09:02
URL: http://sosofofie.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag skulle oxå behöva fler timmar på dygnet. Vart köper man det?

2009-05-16 @ 15:05:36
URL: http://helenadistans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0