min lediga dag

jag är väldigt nöjd med min lediga dag.
För det första så fick jag en rejäl och välbehövlig sov morgon tillsammans med min älskling. Det spö regnade och det är alltid mysigt att ligga och dra sig och höra regnets smattrande mot fönstret.

Sen åkte jag danne och pappa till stallet, fixade och tränade!

Jag han med en prat stund med Natta det är alltid trevligt, även o´m det bara var via telefon.

Sen grillade vi med min familj, fantastisk mat, gott vin och trevligt sällskap vad mer kan man begära? you tell me?


Nu har jag sett på Berg flyttar in och så har jag även sett ett avsnitt av The City.


Nu ska jag läsa lite och sen sova! Har tre dagars hårt arbete framför mig nu så jag behöver min skönhetssömn!!


Natti, Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0