14:is invation!

Det var helt otroligt mkt ungdomar på jobbet i går kväll/natt. Jag skulle gissa på ca 250st! Det var helt sjukt. Polisen och ungdomsgruppen var där typ hela kvällen och försökte hålla ordning! Det var inte så lätt för den största delen av kiddsen var aspackade!
Polisen frågade om vi var tvugna att ha öppet, för det drogs så mkt kidds till oss! Inte kul.. Men vi kämpade på hela natten.

Vid ett tillfälle var det några som hade låst in sig på toa och vägrade komma ut, jag försökte få ut dem, ungdomsgruppen försökte få ut dem men icke, jag försökte låsa upp dörren men de bara hö´ll i mot. Tillslut fick jag hämta polisen. Polisen knackade på och sa med mkt mörk djup stämma "Det är polisen, öppna dörren, eller så bryter jag upp den!"
Då rasslade det till så stack två ungdoamr ut huvudet och sa "Ursäkta men vi bråkarfaktiskt här inne!!"
Polisen : "UUUUTTTT!!!!" Sen pös dem iväg rätt fort.

Nej det var jobbigt vi måste nog klura ut en bra plan tills nästa valborg! Eller midsommar kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0