Tvätt stuga

När jag först fick höra talas om tvättstugan som ingår i min bostadsrätt förening, sa jag bara Aldrig att jag tänker tvätta där! Jag tänker bara använda våran egen tvätt maskin!
Men jag tänkte om, när man använder tvätt stugan får man allt tvättat, torkat och vikt samma kväll! Istället för att dra ut på det! Plus att det ingår i hyran, elen till min maskin läggs ju till utöver hyran.

Fast på vägen dit är det en dum kant som inte syns,det var på den jag stukade foten! Min fot  är rädd för den vägen!!


Kommentarer
Postat av: Timgren

Hur ska du våga gå där en sen kväll med all tvätt :P

2009-03-06 @ 12:52:47
Postat av: C

Inte en aning! måste nog ha sällskap varje gång! av någom som inte släcker lyset ;)

2009-03-06 @ 18:11:23
Postat av: Propp

INTE Timgren alltså. Vi får bygga en ledstång till dig så du kan känna dig fram när det är mörkt ;P

2009-03-07 @ 17:37:14
Postat av: C

haha jo det vore bra! Så jag slipper slå mig fördärvad och vara livrädd!

2009-03-08 @ 11:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0