Satans little helper

Kan man åka i fängelse för mord på en katt?! Jag är just nu vakt åt satans little helper!
 Är katt vakt, inne katt dessutom. Han är söt men extremt jobbig!!
Ägarn sa att han var rätt pratig och kunde skrika lite på uppmärksamhet, men jag tänkte jaja lite mjau sådär.
Det var dagens underdrifft! Han vrålar! Skriker MMMMMMMMMMMMJJJJJJAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

Från att vi gick och lade oss tills for ever typ!

02,20
Jag: Älskling är du vaken.
Danne: Jag har inte somnat än! Katten skriker ju som en galning
Jag: Samma här...

Lite senare

CRACH!  MMMMMMMMMMMMMMMMJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUU

Vad rev han nu ner!

Lite senare

Crach!  MMMMMMMMJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUU

Onej!

Ännu lite senare

crach!  MJJJAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUU

Nej nu jäklar

04,30

Jag: (Nu med blodsprängda ögon)  Asså jag mördar honom! Vad ska vi göra!
Danne: (oxå med blodsprängda ögon!  vet inte!! Jag blir galen!

MMMMMMMMMMMMJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUU

04,50

Jag: nej nu jävlar skiter jag i om jag är elak!

Jag tar katten under armen och hans mat och vatten en skön filt och katt lådan och låser in honom på toan, stänger sen sovrums dörren.

Danne: BRA!!!

Resten av natten hörs bara några svaga klago läten, i övrigt rätt tyst.

05,45 Danne vaknar och släpper katten fri

MMMMMMJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOIUUUUUUUUUUUUUU

Jag: Nä du får bo¨på dass resten av veckan!

Nu är jag så djävulskt trött! Har just varit i stallet, katten går här och halv piper, jag tänker lägga mig och vila o det är bäst han håller tyst!

Kommentarer
Postat av: Mården

Hahaha :) Solklart asså! Sista gången du var katt vakt eller? Och lyckades du låsa in Danne på dasset? isåfall, har han tagit sig ut ännu? :)



Kramar.



//Mården

2009-03-24 @ 21:06:50
Postat av: C

Haha mmm ägaren berättade när hon hämtade katten att de brukade låsa in den när den skrek! Kunde inte sagt det innan? hade jag sluppit en natt av vrede!

Danne kraffsar ännu på dörren!

2009-03-28 @ 13:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0