Luriga klockor

haha tis omställningen har nu lurat mig och mina närstående två gånger haha

1. I Söndags hade jag och Danne morgonfodringen. Vi tänkte vara i stallet halv åtta. Det var vi med men enligt den gamla tiden! OOPPPSS men som tus var så märkte kusarna ingenting eftersom det var första dagen efter omställningen och dem lyckligtvis inte kan klockan!

2. Idag, jag hade tränat klart Vaiper vid kl 9 imorse. Jag och mamma pysslar lite , fyller på vatten i hagarna och lite så. Sen på vägen hem säger mamma plöttsligt, "Oj! kl är redan 10,30!" Typsikt tänkte jag för jag hade lite annat att fixa innan jobbet. Sen kom jag ut ur durchen och ser på kl 09,50 hm....skumt jag vet att jag ställt om kl....??? AHA! jag har även ställt om bil kl! (Eller inte ändrat sen förra vinter tiden ;))
 Men det visste ju inte mamma! Så hon la på en timme! Ringde och berättade det för henne, hon blev glad över sin extra timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0