Häst på rymmen

På tal om min förkyldning! Igår när jag febrig, hostande och snörvlande precis hade stapplat mig upp ur sängen, ringer min telefon.

Ring, ring...(eller egentligen Justin sjunger Yoyu bring'n sexy back)

Jag: Hallå (låter som en wiskydrickande hårdrocksartist)
Jajja: Hej, vart e du?
Jag: Hemma
Jajja: Ok grannens hästar har rymt och de är bara ston så nu har Vaiper rymt efter dem in i en hage! Jag får inte tag i honom
Jag: *Censur*
Jajja: Då låter lite krasslig
Jag: Ja, men jag kommer

Vaiper! Av alla våra hästar så just Vaiper! Vaiper är nämligen hingst! Men lagom tills jag kommit ut hade några andra stallgrannar lyckats få tag i honom, men efetrsom Vaiper sprängt únderytråden i staketet fick jag ta in resten med, underligt att de inte också rymde!
Sen var jag helt slut! Vaiper fick ett ganska stort sår på bak benet. Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0