Gårdagen

var en riktigt bra kväll igår!
Vi började med förfest, det var jag , syrran, mina kära kusiner Josefine, Mattias, o Anna sen var det även Isabelle, Linus och Jimmy. Linus ransakade pappas skivsamling och hittade en hel del gamla rackare! Vi blev helt nostalgiska och alla började dansa! Vi dansade lätt i 1,5h så vi sjöng hela vägen ner i taxin! Så vi var laddade när vi kom till munken, där vi dansade hela kvällen, sen åt vi på mc-donalds. Sen hade syrran skav sår så vi bytte skor när vi skulle gå hem, vilket visade sig vara en dålig plan när man har en stukad fot., så matte fick typ bogsera hem mig, samttidigt som han passade på att reta mig lite som vanligt. Men det var en grym kväll! Bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0