Grannen

Idag stötte jag på en av våra grannar. En mkt trevlig dam! Hon är nog i åtti årsåldern! men cool!

"Ja, jag har ju förståt att ni kommer från fastlandet"

"Nej, vi kommer från Gotland"

"jaha jag trode det pga lastbilen, det stod något fastlands namn på det..hm vad var det nu"

"Skogaholm"

"Nej...karlskroga!"

"Nej, skogaholm, Danne jobbar där"

"Jaha okay. Och du är 19 år?"

"nej 24"
 
Äntligen någon som inte säger att jag är sten gammal! Efter all åldersmobbing av mina kära arbetskolegor!

Sen sa hon att jag och Danne skulle titta in och dricka kaffe någon kväll.
 Nej hon var stencool! och envis, precis som en gammal tant bör vara :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skoj! låter som en söt dam!

2009-06-15 @ 22:43:11
Postat av: Anonym

Japp det var det! :)

2009-06-15 @ 22:43:40
Postat av: Timgren

Hehe, vem är det som mobbar dig på jobbet? :P

2009-06-16 @ 01:44:28
URL: http://andreastimgren.blogspot.com/
Postat av: Jagheterintesune

Härlig blogg du har! :) Följa varandra via bloglovin? :D



kram

2009-06-16 @ 10:44:06
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0