Update!

Ja mkt att göra med allt! Jobbar som tusan, högsesong på jobbet, häst tävlingar+ häst träning! Försöka hinna bada, sola, festa, umgås med vänner, familj och gärna träffa min sambo, blogga för Gotlandsbarer.se minst en gång dagligen. Och någonstans där i mellan hinna med mig själv typ en sekund...hm...nåja ska inte klaga det är himla kul också!
Får ge er lite bilder på vad jag sysslat med sista tiden som belöning för eran tålmodighet!


Jag och Emmelina på bolaget

Fia och jag på bolaget

Timgren och jag på munken

På travet

Med älsklingen

Josefin jag och Johan på trädgårn

ha det bra så ses vi! Titta gärna in på Gotlandsbarer ibland med! Min blogg heter på Vift med Carro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0