Tapeter klara!

Idag har jag och mamma varit och kollat tapeter som galningar! Släpade hem ett ton sånna dära böcker med tapeter i! Sen fick pappa och givetvis Danne inspektera!
Till och börja med blir det en grå fond tapet med sileraktiga blommor på till sovrummet, resten av väggarna ska vi måla vita. Sen i köket ska vi också måla vitt, men en vägg ska vara några bårder som är vita med jätte stora gråa rosor på!

Sen köpte vi också en jätte fin vit desk.

Jag har även tränat mina små gangstrar idag! Det gick bra, förutom att Vaiper var på uruselt humör idag!
Men Dixie var glad.

Jag och Fröken Lindström från jobbet planerar att ut och gå en del i framtiden, med vissa attribut..hm haha.STAVAR vi kommer vara absolut hetast!

På tal om att gå ut och gå. Imorgon blir det en kvällspromis med Nattisen.

Nu ska jag gå och läsa i min bok. Inte ens det förflutna av Anna Janson.

Over and out.



Kommentarer
Postat av: Fröken Lindström

Vi kommer helt klart vara hetast! Nu ska vi bara införskaffa varsin matchande outfit ;) Hehehe...

2009-02-01 @ 17:00:25
URL: http://sosofofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0