Blogg utmaning: 50 frågor!

Blev utmanad av min kära vän Cissi att svara på alla dessa frågor, och va tusan man kan ju inte vara den som bangar så här är de 50 frågorna!



50 Frågor

.1. Tre namn jag lyssnar till: Caroline, Carro, Martell
.2: Fullständigt namn: Caroline Maria Martell
.3. Någonting jag tycker om med mig själv: Att folk har lätt för att anförtro sig åt mig.
.4. Någonting jag inte tycker om med mig själv:Pratar först tänker sen!
.5. Detta är jag rädd för: Att förlora dem jag älskar
.6. Tre saker jag vill ha varje dag: Kramar, skratt, och mat!
.7. Tre saker jag absolut inte kan göra: vara otrogen, svika ett förtroende och äta fyrkantiga köttbitar
.8. Detta tycker jag om att göra: resa, umgås med familj och vänner, vara i stallet. kramas med Danne
.9. Detta vill jag göra just nu: Flytta in i min och Dannes nya lägenhet
.10. Bästa känslan: Att vara älskad
11. Värsta känslan: När någon dör
12. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: rolig, ärlig, lugn.
13. Skulle kunna gifta mig: Ja! Absolut.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: föda upp en egen fölunge, resa lite mer och få barn.
15. Min käraste ägodel: Tell's Madicken
16. Något jag vill ha i present: Kläder, smink, smycken
17. Detta har jag på mig just nu: Svarta nike byxor och en rosa tröja.
18. Favoritkläder: jeans, mjukis kläder och snygga klänningar och toppar
19. Favoritdjur: häst
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: pop/rock
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Nickelback-Gotta be somebody, Takida- Handlake village, allt med Avril Lavigne.
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: hatade Fysik, roligaste häst så klart!
23. Stjärntecken: Oxe.
24. En bok jag gillar: Gillar Anna Janssons böcker.
25. Filmer jag gillar: Ice Age 2, Titanic, Hellboy, släkten är värst.
26. TV-program jag gillar: Idol, The Hills,
27. Favoritdoft: Davidoff-Cool water
28. Favoritmat: Nachos!
29. Dricker helst: Kolsyrat vatten
30. Favoritgodis: Lakris
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Vietnam, Thailand, Afrika.
32. Färg på mina ögon: Grön,grå bruna typ
33. Min längd: 173 cm
34. Jag tror på: Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
35. Tre jobb jag har/haft: Hästuppfödning och Mc-Donalds.
36. Person jag beundrar: min mamma, pappa och mormor
37. Så här bor jag: hus i Vibble, men flyttar till lägenhet i Visby om 3 veckor.  Nu och sen med Danne.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: 4 som jag gett upp hoppet om.
39. Det här tänder mig: ett sexigt leende och vackra ögon
40. Det här gör mig avtänd: Arogans och självgodhet.
41. Favoritfärg: Rosa och lila
42. Favoritcitat: What matters most is how you se you're self.
43. En hemlighet jag vet: nej du
44. Bästa present jag fått: Guldarmband som varit min älskade gammelmomors.
45. Senast köpta skiva: Tror det var någon bland skiva. Typ rix fm festival eller något sånt.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt hår och mina ögon.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende: Mina överextremt torra händer. Och varför föddes vi med hår vi inte vill ha lite här och var...Evolution tack!
48. Udda förmåga/egenskap: Överrörliga axlar.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt.

Kommentarer
Postat av: cecilia

å gud carro vilken superrolig sida du hittade!!! har suttit med photofunia nu och det är sååå kul:)

intressant att läsa dina 50 frågor svar med!

kramis





2009-02-09 @ 22:45:02
URL: http://cessy.blogg.se/
Postat av: C

Ja eller hur! Super kul! kul att du med testa! puss

2009-02-10 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0