Snö

Tänkte ni kunde få lite musik medans ni läser =)

Har jobbat natt i helgen, det har gått bra, men det var värsta slaggat i fredags. En kille drog en annan killes huvud i ett bord, inte en bra ide. Polisen kom, de krävdes fyra stora poliser frö att få den arga killen lite lugnare, sjukt vad en person kan bli stark när adrenalinet sätter in.
Nu sitter jag bara hemma och slappar, ska jobba ett par timmar sen, men inte natt i allafall och de är skönt. är så jobbigt att vända på dygnet.

Dannes födelsedag blev lyckad, hade släckt och lite vänner hemma som åt och drack och hade almänt trevligt. Av mig och mina förädrar + mina mor och farföräldrar fick han ett ps3 slim plus ett spel. Det blev han jätte glad för, även Dannes vänner blev väldigt nöjda med pressenten!

Det är mkt snö ute! Hoppas det stannar över jul, hade vart coolt med en riktigt vit jul! Det var länge sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0