Saknesamt pluss kisse

Ja idag åkte alltså våran kära Mark tillbaka till Australien, vi är alla ledsna över det, men givetvis är det ju värst för Johanna. Hon drar väl till Australien närsom helst om hon får välja! Jag, Danne och mina päron har stora planer på att försöka dra dit nästa år. Både för att träffa Mark och för att ha semseter och se ett nytt land. Och att träffa syrran i så fall givetvis.

Vet ni imorgon får vi en kattunge! En liten röd/gul sötis. Jag tror den är bondkatt. Sen om två veckor får vi en till spräcklig. den är 50% Brittiskkorthår,25% bondkatt och 25% Siames. Jag längtar så!!
Så bered er på många söta bus bilder på dem små älsklingarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0